Aatos oli mökkivieraana Sipoon Röysössä viime viikonloppuna. Aatulla oli taas "vierailuvuoro" ja tällä kertaa seikkailu päätyi saaristoon. Veneessä ekaa kertaa, samoin meidän Mezessä. Sipoossa tavattiin myös Tempo, Jutta serkkuni pitkäkarvainen saksanseisoja, joka oli Aapelista aika kiva. Tempon kanssa käytiin metsässäkin.. Kuvia kohta.

Edellinen viikko olikin viimeinen lomaviikko ennen koulun alkua. Kävästiin Jossun kanssa Tallinnassa etsimässä kahviloita ja hakemassa syysiltoihin piristystä..grrr. Oltiin Metropol hotellissa yötä. Hotelli oli kiva ja aika hyvässä kohdassa sataman ja keskustan välissä. Keskiviikko ilta meni erinäisissä vatsavaisoissa hotellilla, mutta syömään päästiin kuitenkin. Mentiin tuttuun ja turvalliseen (lähellä hotellia) Amarilloon, mistä saatiin ihan kelpo sapuskat. Hauskaa oli vaikkei keskiviikkona ehdittykään kaupunkia kiertämään. Torstai olikin jo pirteämpi päivä ja lähdettiin heti aamusta liikkeelle. Käytiin ensin shoppailemassa, meillä oli hieno aikataulukin. Shoppailun jälkeen lähdettiin etsimään kenkiä, mitä molemmille löytyikin!!! Kenkien jälkeen mentiin Vanhaan kaupunkiin, missä kierreltiin uusilla kaduilla ja etsittiin kahviloita, joita myös löytyi. Syötiin ihanat leivokset ja nautittiin hyvät cappuccinot.

Tällä viikolla jatkui siis koulu. Alotettiin koulun omassa ravintolassa, ja siellä ollaan seuraavat 8 viikkoa. Oli aika jännä ilta maanantaina, kun olin lämpimän puolen chefi vuorossa, eli tekemässä ala carte annoksia. Onneksi paikalla oli kaikki tutut naamat omalta rakkaalta luokalta. Annen kanssa nähtiinki jo sunnuntaina kun kävin jelppaamassa matkatavaroiden kantamisessa asemalta kämpille. Juuh..huomenna iltaan..ja Aatu aamulla rokotuksiin, 12 viikkonen!! =D

Tässä kuvia Sipoon reissulta:

Aatu ja matkatavarat!

Perillä oli aika mukava napostella pari keppiä..ilta-auringossa - tietenkin.

"On se Tempo aika iso kaveri!!!"

Aatu on aika rohkea kun talon alle uskalsi..